Co sie dzieje w Polsce

Jerzy Klechta

 


Jest niski poziom umysłowy polityków.

Są na ogół niedouczeni,gołym okiem (czy uchem) widać i słychać, że nie czytają książek, że nie znają nawet rodzimej historii, nie chodzą do teatru ani na koncerty (i Bogu dzięki, bo skąd biedacy mogą wiedzieć kiedy bić brawo i komu). Nie mówiąc o braku znajomości języków obcych, rodzimego nie wyłączając. I wcale przykład nie idzie z góry.

Pan prezes J. Kaczyński jest wszak oczytany.Ale to mało, aby zarazić doły. Zresztą trzoda nie władająca rozumem jest bardziej posłuszna i  bez żenady plecie bzdury. Władza ma przy tym posłuch u kilku milionowej gawiedzi, która tworzy armię półanalfabetów.

Prawdę mówiąc intelektem nie błyszczały również poprzednie ekipy. Jednakowoż aktualna daje popis „intelektu”, dotąd nad Wisłą nieznany. I to jest główny powód tego, co mamy.

Zaś to, co się wydarzyło 16 grudnia br. w gmachu polskiego Sejmu, nie jest jeszcze klęską większości sejmowej. Ale jest początkiem ich końca. Pytanie: kiedy i jakim kosztem?

 UWAGA !! wpis bedzie uzupelniany w miare przychodzenia nowych wydarzen / komemntarzy / wiadomosci


Popatrz na film z parlamentu

 


Kliknij na zdjecie a otworzy sie w pelnym rozmiarze
polska-5

polska-3 polska-4

 

 

 

 

 

 


Od godz. 19:00 przed gmachem Parlamentu odbywała się demonstracja Komitetu Obrony Demokracji. Tysiące ludzi sprzeciwiały się ograniczeniu dostępu dziennikarzy do budynku Sejmu. Wiejska wypełniła się okrzykami, polskimi flagami i transparentami. Tłumy krzyczały: „wolne media”, „wolność”, „demokracja”.

Zobacz nagranie z protestu .

To spiewaja na filmie z protestu

 


17 grudnia


Prof. Jan Hartman

Koniec Kaczyńskiego! Wybory!

Calosc TUTAJ

 


Obywatel RP protestował pod Sejmem. Po 14 sekundach interweniowała Straż Marszałkowska

Cały tekst: TUTAJ

Przyslala Ala Elczewska

 


Demonstracja przed palacem

http://wyborcza.pl/10,82983,21137318,pis-polaczylo-opozycje-jej-czlonkowie-wspolnie-protestowali.html

 

 


18 grudnia


Pisze Maria Tajchman
A tu parę ujęć marszu nieprawdziwych Polaków*.
Wychodzimy spod Trybunał z Al. Szucha, idziemy Alejami Ujazdowskimi i gromadzimy się pod sejmem.
* To nie jest moje określenie. Dzisiaj wicepremier Gliński powiedział do członków Klubów Gazety Polskiej manifestujących poparcie dla rządu, że to oni są prawdziwymi Polakami. Wniosek z tego, że reszta to nie tylko gorszy sort, ale nieprawdziwi Polacy.
Zadziwiające, że tę samą retorykę stosuje wielu duchownych KK.
Nie mogę pominąć tu, że jest to dla mnie wielki ból i wielkie zgorszenie (mówię o duchownych).


19 grudnia


19 grudnia pikieta przeciwko reformie edukacji pod Pałacem Prezydenckim
MN15-12-2016drukuj
• Sejm nie odrzucił projektu Prawa oświatowego na posiedzeniu 14 grudnia.
• Coraz bardziej narasta niezadowolenie związkowców i nauczycieli.
• Wkrótce odbędzie się kolejna pikieta przeciwko reformie edukacji.


20 grudnia


Godzina po godzinie TUTAJ

Koniec negocjacji, Kaczyński wybrał konfrontację

2 komentarze to “Co sie dzieje w Polsce”

  1. Ciekawe, a ja myslalem ze juz nie ma w Polsce Zydow, przynajmniej takich ktorzy na swych pozycjach mogliby wogole wplynac na to co sie w Polsce dzieje. Ciekawe jak to dziala, ja oposcilem Polske wiele lat temu i nie bardzo rozumiem jak mozna dzisiaj winic Zydow za to co zle w Polsce… przeciez ich tam nie ma ??

  2. PiS wyciagnal ze schowka tajna bron …zwiazek zawodowy „Solidarnosc”. Piotr Duda- szef „S” ostrzegl ze robotnicy nie beda patrzec obojetnie, wyjda na ulice I przykryja KOD czapkami. Znamy to z 1968, kiedy to Gomulka napuscil robotnikow na studentow I na Zydow. Tak juz jest ze jak sa zaburzenia I klopoty polityczne to wina spada na …Zydow!

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: